we gaan op weg!!!! - Reisverslag uit Schiphol, België van Albertenmarinke - WaarBenJij.nu we gaan op weg!!!! - Reisverslag uit Schiphol, België van Albertenmarinke - WaarBenJij.nu

we gaan op weg!!!!

02 September 2013 | België, Schiphol

In alle vroegte (5 uur) opgestaan om ons klaar te maken voor vertrek. Bepakt en bezakt zijn we met de trein op wwwg gegaan naar schiphol. Met een kleine vertraging vlogen we om 10uur richting de US of A!
Na 10 uur te hebben stil gezeten konden we door de security en de duoane en waren we al snel op amerikaans grondgebied!
Na wat zoeken en wat hulp van de locals hebben we via de airtrain en e gewone train SF weten te bereiken.
Na ook het hotel te hebben gevonden waren we behoorlijk moe! We hebben vast wat winkeltjes gekeken en de route voor de volgende dag uitgestippeld waarna we lekker ons heb hebben opgezocht.

• 05 September 2013 - 13:12

Henk En Ina:

Fijn dat jullie in in USA zijn. Wat een reuze vliegtuig, 2 verdiepingen, waar zaten jullie boven of beneden. Hoe was het hotel? Eindelijk nu iets met WIFI begrijpen we. Geniet ze en tot de volgende berichten. wij genieten er erg van dat we zo op de hoogte kunnen blijven.
    Lieve groetjes, doe voorzichtig en Gods Zegen voor de volgende dagen.
    Henk en Ina

• 05 September 2013 - 22:17

Marjolijn En Raymond En Rik:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Rik was onder de indruk van het vliegtuig.

geniet van jullie vakantie.

groetjes van ons uit duiven