Las Vegas - Reisverslag uit Hoover City (historical), Verenigde Staten van Albertenmarinke - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Hoover City (historical), Verenigde Staten van Albertenmarinke - WaarBenJij.nu

Las Vegas

11 September 2013 | Verenigde Staten, Hoover City (historical)

Las Vegas, de stad waar alles kan. Maar vooral een heel bijzondere stad. Ons hotel is gelegen aan de 'strip' ( dé straat van LV). Het hotel is een van de vele themahotels en is volledig New Yorks. Conpleet met empire state building en vrijheidsbeeld,erg leuk. Daarnaast zijn er nog hotels in franse stijl of ventiaans. Alle hotels zijn vrij toegankelijk en worden druk bezocht (bekeken). Daar hebben we een groot deelvan de dag aan besteed, verder lekker gegeten (een joekel van een hamburger) en gewoon lekker rondgeken. De dag van vertrek zijn we nog even wezen shoppen, bij een van de Apple-stores een nieuwe iPad en AppleTV gekocht en natuurlijk een voorraadje M&M's! Daarna was het tijd om onze auto weer op te zoeken en door te reizen naar de Death Valley.

• 13 September 2013 - 20:12

Marjolijn Stienissen:

Leuk om bij te lezen. Hier is alles weer "gewoon".
    wij zijn benieuwd naar al foto's en verhalen. Geniet verder van Julie vakantie en tot gauw.

groetjes marjolijn raymond en rik