Sedona - Reisverslag uit West Sedona, Verenigde Staten van Albertenmarinke - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit West Sedona, Verenigde Staten van Albertenmarinke - WaarBenJij.nu

Sedona

09 September 2013 | Verenigde Staten, West Sedona

Vandaag vervolgen we onze weg door Arizona, en wel in noordelijke richting naar Sedona. Door dat de hoogteverschillen in AZ erggroot zijn is het weer erg wisselvallig. Reden we AZ nog binnen via zand en dik 30 graden, vandaag werden we begroet door een flinke regenbui. Het stukje offroad hebben we maar van het programna geschrapt, hoe jammer ook maar dat zagen we niet zitten. Toen we zagen dat de politie de toegangsweg naar de trail had afgesloten omdat er een spontane rivier op de web was ontstaan wisten we dat we een goede beslissing hadden genomen. In plaats van de offroad route hebben we een stukje highway gepakt en later op de oorspronkelijke (geasfalteerde) route weer ingehaakt. Hier hebben we kennisgemaakt met weer andere natuur dan die we eerder zagen in Arizona. Veel groener met mooie bergen en later de bekende rode rotsen. Morgen gaan we richting Grand Canyon en zijn de echt lange autoritten weer voorbij.

• 10 September 2013 - 11:12

Henk En Ina:

Lieve luitjes,
    wat is het daar mooi, en rustig. Geen kip te zien. Verstandig dat jullie zijn gekeerd, want of jullie auto een amfibie is weten we niet. Een "hollands" buitje is ook wel weer verfrissend. Dan vergeten jullie thuis niet. Hier heeft het trouwens ook fiks geregend. Lieve groetjes, en Gods Zegen maar weer op deze weg.
    Henk en Ina

• 12 September 2013 - 14:42

Henk En Ina:

Lieve luitjes,
    zijn jullie inmiddels bij de Grand Canyon aangekomen? We kijken met belangstelling uit naar het verslag en de foto's. Liefs en tot snel horens,
    groetjes, Henk en Ina